W tamtym roku przy wielkich mrozach płyn dolewałem średnio co 2 tygodnie.
Gdy przyszła wiosna problem znikł a ja o nim zapomniałem.
Wtedy jednak chłodnica nagrzewała się prawidłowo.
Teraz chłodnica jest zimna po 20-30 minutowej jeździe przy temperaturze około 5 stopni, jedynie górna jej cześć jest lekko ciepła.
Po 10-15 minutach w aucie wieje już ciepłe powietrze.
Wskaźnik pokazuje właściwą temperaturę, czyli termostat działa.
Sprawdziłem górna rura doprowadzoną do chłodnicy, jest miękka i ciepła do dolnej nie ma dojścia od góry.,
Pomóżcie boje się skutków jazdy z tym ewenementem a mrozy nadchodzą.
Gdy przyszła wiosna problem znikł a ja o nim zapomniałem.
Wtedy jednak chłodnica nagrzewała się prawidłowo.
Teraz chłodnica jest zimna po 20-30 minutowej jeździe przy temperaturze około 5 stopni, jedynie górna jej cześć jest lekko ciepła.
Po 10-15 minutach w aucie wieje już ciepłe powietrze.
Wskaźnik pokazuje właściwą temperaturę, czyli termostat działa.
Sprawdziłem górna rura doprowadzoną do chłodnicy, jest miękka i ciepła do dolnej nie ma dojścia od góry.,
Pomóżcie boje się skutków jazdy z tym ewenementem a mrozy nadchodzą.
Komentarz